USHQIMET QË RUAJNË SHËNDETIN E DHËMBËVE.

USHQIMET QË RUAJNË SHËNDETIN E DHËMBËVE.

SHARE

Disa nga ushqimet që duhet ti konsumojmë rregullisht që të kemi dhëmbë të shëndetshëm:

  1. MOLLA , KARROTA dhe SELINOJA : ushqimeve kërcitëse ju duhet një kohë më e gjatë që të përtypen. Koha e gjatë e përtypjes shoqërohet edhe me rritje të sasisë  së salives (pështymës), cka mundëson pastrimin e gojës nga bakteret. Këto ushqime gjithashtu stimulojnë gingivat dhe janë të pasura në Vitamin C e cila ndikon në  rregullimin  e kolagjenit , komponent I bazë I gingivave.Biting an apple
  2. BISHTAJAT dhe VEZET : ushqimet e pasura me proteina ndihmojnë në qarkullimin e gjakut deri në mbaresat nervore që gjenden në brendësi të dhëmbit.
  3. COKOLLATA E ZEZE: nga studimet e fundit figuron se konsumimi i komponentëve të çokollatës së zezë me 80% kakao ,përveç se ka më pak sheqer , shmang depozitimin e  ushqimeve  në  dhëmbë.
  4. DJATHI, QUMESHTI dhe KOSI: permbajne kalcium I cili eshte thelbesor ne shendetin e mire te dhembeve.
  5. ÇAJI I ZI : përmban polifenole antioksiduese .Shmang erën e keqe të gojës si dhe përmban fluor , shumë  i rëndësishëm  për zmaltin e dhëmbëve.