CFARE TE MOS HAME QE TE PAKESOJME YNDYREN E FYTYRES

CFARE TE MOS HAME QE TE PAKESOJME YNDYREN E FYTYRES

SHARE


Vitamina A

Pengon mbiprodhimin e yndyres. Yndyra e mbron lekuren nga ndotjet dhe bakterie, por sapo mbiprodhohet, krijon lekuren me tendence akneike. Konsumoni melcine, kungullin, kajsite dhe spinaqin.

 

 

Vitamina C

Antioksidant I fuqishem , I cili jo vetem forcon imunitetin, por edhe pastron lekuren. Fatmiresisht gjenedt ne nje numer shume te madh ushqimesh. Mbiushqimet me Vit C jane luleshtrydhet dhe specat. Ananasi, portokalli dhe mango jane gjithashtu burim I pasur Vitamine C.

Vitamina B

Ashtu si Vit C edhe Vit B vepron si antioksidant shume I fuqishem ne organizmin tone. Vitamina B nxit nxjerrjen e bakterieve permes riprodhimit te qelizave te reja. Burime te mira te Vit B jane: pula, fasulet dhe perimet me gjethe jeshile.

Zincu

Per nje lekure me te paster duhet te konsumoni shume zinc. Zinku kontrollon gjendrat e yndyres. Gjendet ne arra, farat e ndryshme, karrotat dhe pulen.

Omega-3

Ul inflamacionin dhe e rrit nivelin e yndyres duke zbutur lekuren, sidomos ne njerezit me lekure te thate. Forcon metabolizmin dhe mban te lubrifikuara membranat dhe artikulacionet. Gjendet ne salmon, ton, sardele dhe arra.


Uji
Mund te mos quhet ushqim, por eshte pjese e rendesishme e dietes. Sa me shume uje te pime, aq me shume toksina dalin nga trupi, aq me shume lubrifikohet lekura dhe aq me shume shtohet metabolizmi. Uji ju jep energji, pasi hidraton qelizat dhe u jep mundesi organeve te funksionojne ne menyre optimale. Ndihmon shume sistemin tretes.